zaterdag 2 februari 2013

Project Kundabuffi

De leerlingen van het 3de leerjaar hebben een project gehad van Kundabuffi......een sprookje over diversiteit.Samen beleefden we een fijne dag vol muziek.
 Ik vond het heel leuk en heel gezellig omdat de meneer zo grappig was.Ik wil dat nog eens doen....Elise 3A

Ik vond het heel leuk.De man die heette Patrick.Hij kon heel goed gitaar spelen en hij heeft heel veel vrienden van andere landen met hele lange en grappige namen......Samuel 3B

Ik vond het heel leuk.Patrick kon goed gitaar spelen.Zijn vrienden komen uit andere landen.Hij was heel grappig en had veel bij....Kyra 3B


 Het leek alsof we op reis gingen met instrumenten en de meneer was ook heel grappig.Ik vond vooral de banjo heel leuk omdat ik dat later wil gaan bespelen.Het was allemaal ook heel leerzaam want ik wist ook niet dat je die instrumenten allemaal kon kopen en dat de kinderen dat zelf konden maken.Bedankt voor het leuke project......Samuel 3A