zondag 18 november 2012

Project vluchtelingen 6de leerjaar

Martin Oluwadiran,een vluchteling uit Nigeria,vertelde zijn verhaal waarna hij samen met de leerlingen een kleurrijk schilderij maakte.

Ik vond dat hij goed les gaf aan ons .Hij legde ons uit dat sommigen daar veel geld hebben en dat ze op de 6de plaats staan van de grootste olieproducent ter wereld en we hebben nog met hem geschilderd.             Alexander Hofman  6B




De les van Maartin was heel erg leuk en leerzaam.Hij kon erg goed vertellen.Hij zei dat de regering van Nigeria al het geld onder de regering verdeelden.Ik vond hem erg grappig.Het schilderen was heel erg leuk.         Julie   6A




Ik vond het een beetje leuk omdat hij de hele tijd over politiek sprak maar het schilderen was wel leuk.Ik vond het jammer dat ik hem niet zo goed verstond,hij sprak Engels en Nederlands door elkaar.Het was wel zielig dat zijn vrouw en kinderen nog in Afrika waren.    Marthe   6B